form 1 punya cerita


hello there , i'm back with my form 1 story .

first thing first , assalamualaikum ~ okay , peristiwa ni berlaku waktu umur aku 13 tahun , so tingkatan 1 da time tu , tempat peristiwa opkos la d skola . hehe , time tu tengah tunggu budak sesi pagi balik , soo budak sesi petang bertaburan la d kantin,pondok2, n dll . aku dan kwn2 lepak d kantin . lah . da nama ny kantin . opkos la aku mkn2 kn ? aku makan nasi lemak . brrrrr kenyang ! and tiba la masa untuk aku minum . waktu minum tu . entah kenapa air yang aku minum tu tersembur keluar . hahaha ! guess what ? waktu aku minum tu , aku duduk di tengah . kiri kanan , depan ku kwn2 ku . soo agak malang la nasib yg d dpn ku . kena sembur air . hahahaha ! habis basah muka nya . rasa bersalah sgt time tu tp kami x kisah . kami ketawa jak trus . haha ! tp klu d fikir2 . euwwww ! klu ak jd org yg kena sembur tu . aku geli =="

okay then . cerita aku langsung tak lucu ! berambus kau yun ~ peace be upon you >'<

No comments: