mulut bau longkang !




hello there world . [perasan 1 dunia baca entry dia] haha ! lempang kang :p
humm , dah dengar cerita tentang tengku sophia ? mesti sudah kan ? sadis jugak pompuan ni kn ? muka cantik tapi mulut dia bau longkang . kat twitter kata " i love my mom " tapi kalau mak kau nampak tweet2 kau . huh ! panas dohh perut mak kesayangan mu . 

okay , aku bukan nak mengutuk ka apa tapi pompuan ni memang eihh sengal lah ! i just hope this poor girl taubat . oh tak di lupa kan juga "aku" . yeah , aku bukan muslimah yang baik , tapi at least , aku hormat agama aku , aku hormat agama orang lain . aku tak kata benda-benda kesat terhadap agama orang lain . 

so , daripada kita memburuk-burukkan pompuan ni , lebih baik kita berdoa supaya pompuan ni sedar . 

THE END

2 comments:

Saddila said...

yup setuju . ada jugak dengar cerita pasal dia tu . haishhh .

Armah Yusof said...

humm , kita doakan jer la dia sedar :)