putus cinta

assalamualaikum ~



hari ni aku tak nak gedik sebab adik angkat aku tengah sedih . *so what's the point ? ek'eleh ! sabar sikit boleh tak ? gelojoh sangat la u ni ! okay . the point is adik angkat aku putus cinta and tadi tiba-tiba datang chat dia cakap camni " kak " then aku balas " apa " dia balas " aku sudah break " alalala . so sweet *eee ! buang tebiat la kau ni ! org putus cinta . kau kata sweet ? gila ke apa ? 


aku kata sweet sebab adik angkat ku tiba-tiba sound aku nak curhat . cuii ! manja gilerr budak tu dengan aku . haha ! i suke sangat sangat sebab dulu aku ada hati dengan adik angkat aku . tapi dia still muda dari aku . aku form 4 , dia form 2 . cuiii , jadi adik angkat pun jadi la . haha

sangat sedih aku baca cerita nya tadi . sayang sekali . mengapa mereka harus mengakhiri hubungan mereka yang telah berdiri teguh selama 10 bulan . omjayy <-- ayat novel ke ? no la ! original word from yuyun's brain !

i just hope that my relationship always be okay <-- huh ! mood jiwang malam ni . eh salah ! pagi ni , maklum da pukul 1 lebi >.<

No comments: