GHOST WHISPERER

ENTRY AGAK PANJANG , KALAU X LARAT NAK BACA ?
SILA ABAIKAN 



hik hok <-- cik lala style . assalamualaikum . how are you ? sehat saja ka ? klu sehat bagus , klu lemah semangat di harap kn dapat menahan semangat anda time baca entry ku :D

okay , tgok title post pun da tau ni cer psal ghost . naaaa , sapa yg nmpk ? aku (o,o)
first of all , aku mau tnya . siapa yg prnah kena tindis klu tidur ? i mean bkn kau sma adik mu yg btindis tp benda halus tu ?
klu prnah , mesti kmu tau kn mcm mna rasa nya ? sesak nafas , cannot move , screaming tp x kluar suara . ~.~

kejadian ni berlaku semalam , aku tidur lebih kurang jam 10.13 malam , waktu tidur tu , aku x pkai selimut and aku letak bantal di atas perut ku . korang faham x klu aku ckp korang mimpi sesuatu tempat dan baju yg sama waktu kmu tidur tu ? i mean , sebelum kmu tidur tu , kamu pakai baju pink , seluar putih , and kamu tidur di bilik kamu , x lama kemudian , kamu mimpi kamu pkai bju yg sma and tempat yg sma , aaa begitu ? faham sudah ? haaa , begitu la mimpi ku .

okay , kita sambung . lepas dah tutup mata , aku start sudah mimpi , aku rasa ada suara yg bckp dgn aku , suara tu ckp ni "kau tak boleh hilangkan aku ! " i was like , aaaa ? aku try buka mata tp klu aku buka mata , aku rsa mcm ada benda hitam yg dtg ke arah ku , lepas tu aku tutup balik mata ku , waktu tutup mata tu , benda tu dah mula buat bising , aku takut sangat sampai banyak dah doa2 aku baca .

umm , semalam ada perlawanan bola kan ? sabah lwn selangor ekk ? lupa la , haaa , lepas bnyk da doa aku baca , benda tu masih lg bising , lepas tu aku dgr bapak ku tengah tgok bola d luar , so aku teriak la " pakkkkk , tolong aku " i can feel that my mouth is open tapi suara aku x kluar ,sbb tu la bapak ku x dgr . T___T huhh , tinggal la aku sndri d bilik mengharungi saat2 kena tindis tu . 

aku cuba mau melawan tapi aku x leh bgerak , entah la kenapa ? aku pun x tau , this is my first time kena tindis , apa yg aku boleh buat time tu ialah diam saja dgr benda tu bckp benda yg aku x faham , bongok ! 

beep beep beep ! 1 message arrived . 

after aku dgr bunyi SMS tu , baru la aku dapat bgerak . i guess benda tu dah lari waktu hp aku bunyi :D
then aku nmpk la SMS tu , lah ingat kan dari siapa , rupa nya dari celcom . hahahah ! 
aku nmpk la jam di hp ku , jam menunjukkan jam 10.35 , masyaallah . 22 minit aku kena tindis . omjayy , boleh nya aku bertahan . maklum orang beriman . haha *_*

malam ni mcm mna ? aduhh , harungi jak la . insyaallah aku selamat dibawah lindungan ALLAH S.W.T 



No comments: