once again , i'm a student

assalamualaikum , peweettt . c yuyun update blog nya bayan . esok skolah sua dia . huhu <-- minta kaki btul !
huhh , esok aku skola sua , nanana . kesian nya blog ku ni , kena tinggal dia sebab aku kena larang online . kesian kan aku ? huang3

tapi x pa . berkorban utk masa depan , bukan begitu ? aaa begitu la cerita nya . haha . merepekss . lempang kang ! pang pang . eleh , kau yun ? x online 1 tahun ? mustahil ! eitsss . tiada yang mustahil okay [letak tgn kat bahu , mata tgok atas] . nyiahaha . eh eh insyaallah , aku usaha supaya x mengonline kn diri . ye la tu ~
jadi pesbuk mcm mna ? bye bye la . senang cerita . so siapa yang rindu aku tu , contact la ak di no ni 999 . kompom terubat rindu di hati kamu tu . nyiahaha :B

muka mcm mna sua cess ? oh , alhamdulillah , ada sua perubahan . kulit muka ku mengelupas . tu tanda nya mau salin kulit la tu kn ? tp malu ba , kering nya tu p skola muka t'kupas2 , euwww , sila la kamu kutuk aku , d pesbuk sgt la tsgt cun . cun ke ? hahaha . perasan ! tp jumpa d skola , muka mcm tongkang pecah , tak begitu ? hehe , wateber la . aku bsyukur mc ada muka . naa kau , wateber ! hancur bi ku . <-- sila gelak kan aku ==" ~

bye semua , wish me luck on SPM 2012 . tak sabar nya nak habis sekola [huhh , belum lg skola , sua d pkir abis skola nyaa] haha

No comments: