cari kerja ?

yuhuu , assalamualaikum , yuyun datang ni , ada orang tak ? yuhuu ? *apasal ? oo ada , hehe hello ?
lama tak online , hehe maklum busy , huh ! busy la sangat . ya busy . busy kemas rumah !

cari kerja ? huhu . tadi aku pergi cari kerja . lalala .
malang tiada bau ! tak dapat ! haha . LOL
kelentong jer tu . haha .

tadi aku pergi teman cousin aku cut her hair . ya SAYA JELES ! tapi aku nak simpan rambut . nak bagi curl korea2 . haha ! selalu sangat mimpi cik yuyun ni ! nak tengok gambar ? okay

dressing macam nak cari kerja 
maka ?
kerja cari aku . haha !

tu diaa , c model ! 
dressing macam boss boss ! haha

tak da muka yang lebih buruk ke ?

bergabung
tak meletup !
masalah bahan kimia la tu

huh ! daa . cukup da merepek tu , baiklah . boss sudah melenting . pekerja dia asyik layan internet . tak reti nak buat kerja ! lalala . cik yuyun suka sangat merepek ! sila lempang ? pang pang pang !

salam ~


No comments: