okay , aku jeles !

assalamualaikum ^.^

sihat ? aku tahu kamu sihat , if not ? i wish u get better '.'
apa yang aku jeles kan ? hmm , aku jeles dengan budak-budak sekolah yang tengah kerja waktu cuti ni .
GROUPSMS ? kamu tahu tak benda tu ? bagus la kalau kamu tahu , bagi yang tak tahu tu , maaf , saya sukar menjelaskan :)

kenapa aku jeles ?
yela ! sapa x jeles kalau kawan-kawan dok cite pasal kerja jer trus , yang aku ni ? hanya tunggu kena suap jak di rumah , *kalau jeles ? pasai pa tak p cari kerja oii ? susah la wey , kamu cakap senang la , p cari kerja , tapi yang cari tu aku , yang habis ongkos tu aku , lagipun , biar aku tak tanya parents aku , sah mereka akan jawab " buat apa mau kerja , bagus kau d rumah jak , jaga rumah elok-elok " hmm . nasib anak tunggal ! no freedom !

baiklah . sekarang aku duduk elok-elok di rumah , tak di sangka-sangka , sejak aku cuti sekolah , tanggal berapa time cuti tu ? lupa da , hehe , nvm la . lupa kn , mari kita sambung , selama cuti ni , aku tak pernah ke mana-mana . p bandar pun tak ! tu la yang buat aku bengang ! nak kerja tak leh . nak jalan pun tak leh ! aduh . apa nak jadi dengan aku ni , camna aku mau kenal dunia luar kalau begini keadaan ku , "maakkk . paaak , aku mau jalan "

tu jak la yang aku mau selama cuti ni , kalau tak leh kerja , at least bagi la aku jalan-jalan . nak hangout dengan kawan-kawan , "."

No comments: