last day of this month


Assalamualaikum , hey ollss :P 
miss me ? i know you not . aku apa khabar ? lama tak update beloggg kan ? maklum , aku busy . busy sangat , YB pun tak sebusy aku . hahaha . hari ni hari terakhir untuk bulan JUN kan ? huhh ! spoilt mood sgt kalau aku ingat benda ni . amende ? result mid-year ku laa . sangat awesomeeee . aku gagal 5 jerrrrrrrrr . jerr ya ? tak cukup lagi tu . hahaha . kalau aku kira laa , lagi 4 bulan SPM akan menghantui kami . *org yang bagitau 4 bulan . hahaha kantoi ! sebab tu la aku membusy kan diri untuk belajar dan belajar dan belajar dan belajarrrrrrrrrrrr . 

bytheway ~

aku dah mula tuition ! dengan itu , setiap 5 hari seminggu la aku ke bandar . amboiiii ! tapi that's not the point ~,~  ! point nya adalah apabila aku kerap ke bandar , semakin kerap la aku jumpa itu A M A N S H A H. pergi tuition dia hantar . pulang tuition dia amek aku . amboiiiii . senang hati hati ku . .__________________.

k laaa , nak layan twitter . good bye u ollss . Assalamualaikum :)

No comments: